2019. július 17., szerda, Endre és Elek

Átépítés és rendelés

Kispest
2019. július 10. szerda Írta: Csizmadia Viola

 

 


 

Zavartalanul folyik a rendelés az átépítés ideje alatt a Kispesti Egészségügyi Intézetben- tudtuk meg Dr. Kumin Marianna főigazgatótól.

Mint arról már korábban beszámoltunk, régóta tervezi az önkormányzat a betegfogadó tér felújítását, amelyre az idei költségvetésben különített el forrást. A több mint 200 millió forintos beruházás a tervek szerint nyár közepére, de legkésőbb a nyár végére elkészül, és akkor a kispestiek egy szép és tágas aulába érkezhetnek majd.

Az átépítés azonban a betegforgalom átszervezésével jár, amely sok-sok megértést és türelmet igényel mind a betegektől, mind pedig az itt dolgozóktól.

Jóval a felújítás megkezdése előtt igyekeztünk a lehető legszélesebb nyilvánosság bevonásával tájékoztatni betegeinket, mi várható az építkezés ideje alatt. Kispestiekhez eljuttatott közleményben írtuk le a legfontosabb információkat a rendelés menetének változásáról, ezeket az intézményben is jól látható helyen tettük közzé – meséli a főigazgató. Kumin főigazgató tapasztalatai szerint a betegek fegyelmezetten vették, veszik tudomásul, hogy átmenetileg bizony kisebb helyre szorult a betegfelvétel, és csak két ablakot tudnak működtetni a megszokott négy helyett. Az intézmény vezetése az itt dolgozó munkatársakat is folyamatosan tájékoztatja a várható munkafolyamatokról azért, hogy tudják, mi zajlik az intézmény falai között, és kérték az itt dolgozók pozitív, segítő és türelmes hozzáállását azért, hogy a ház működése zavartalan legyen.

A főigazgató egy levelet tesz elénk. Bár még sok a tennivaló az intézményben folyó szakmai munka, az ellátás körülményeinek jobb megítéléséért, de vannak már apró előrelépések, pozitív visszajelzések, amelyek erőt adnak a további munkához. Ennek egyik példája ez a napokban kapott visszajelzés: „Kellemes meglepetés ért. Az intézményátépítés alatt áll. A betegfelvételnél ugyan hosszú sor volt. A nagy meleg miatt 2 db ventillátor működött a betegek érdekében. A betegfelvétel meglepően gyorsan haladt. A két ott dolgozó hölgy tisztelettudóan kedvesen bánt a betegekkel. Közel húszan voltak előttem. Ugyan másnapra kaptam időpontot a fül-orr-gégészetre, de miután fájt a fülem, lesz, ami  lesz, felmentem a szakrendelő elé, és megvártam, amíg elfogytak a betegek, és a kiírás ellenére (kopogással ne zavarjuk a rendelést) én a renitens beteg, zavartam. Kijött az asszisztensnő és nem utasított rendre. Megkérdezte, miben segíthet, elmondtam a panaszomat, elkérte a hivatalos papírjaimat, hogy megbeszéli a dr. Nővel. Közben érkeztek a betegek sorszámmal, akiket ezek alapján behívtak.  Nekem az asszisztensnő visszaadta a papírjaimat és közölte, várjak, ha kijön a beteg, behívnak. Így is történt. Dr. Ernszt Edina nagy szakmai hozzáértéssel, tisztelettel, empátiával meggyógyított.

Távozóban meglátogattam a mellékhelyiséget, makulátlan tisztaság, felszereltség fogadott/ (toalettpapír, kézmosó, kéztörlő). Takarítókkal nem találkoztam, de beszél a munkájuk.

Akikkel a mai napon találkoztam az intézményben, hálás köszönettel gondolok rájuk. Tisztelettel: PM”

 

© 2008-2019 Kerületi magazinlapok. Minden jog fenntartva.